مشخصات فنی گلکسی A21s ؛ میان رده ای قدرتمند بازار!
نوشته شده توسط : Hesam Barzegaran

گلکسی A21s ، قدرتمند مثل یک اژدها

شرکت سامسونگ در 15 می 2020 از جدیدترین میان رده‌ای خود یعنی گلکسی A21s رونمایی کرد و همانطور که به طرفداران خود وعده داده بود، این گوشی با باتری 5000 میلی آمپری، چیپست قدرتمند اکسینیوس و همچنین وجود یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای به بازار عرضه شد و در مدتی کوتاه توانست گزینه‌ای مقرون به صرفه برای دوستداران گیم باشد. برای بررسی این گوشی قدرتمند با ماریاتل همراه باشید.

 

دریچه ای رو به یک دنیا

گلکسی A21s با صفحه نمایش 6.5 اینچی، قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ و با رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی به بازار عرضه شده است. وزن این گوشی 191 گرم و علت سبک بودن آن بدنه‌ی پلاستیکی استفاده شده در آن است. اگرچه این گوشی با این ابعاد کمی بزرگ به نظر می‌رسد اما برای استفاده با یک دست بسیار مناسب است و این امکان، کارکردن با گلکسی A21s رو بسیار لذت بخش کرده است.

 

گلکسی A21s

گلکسی A21s

 

پشت چهره گلکسی A21s چه میگذرد؟

این گوشی دارای چیپست قدرتمند اکسینیوس 850 می‌باشد و این تراشه باعث عملکرد روانتر، بهتر و کارآمد گلکسی A21s شده است. سیستم عامل گلکسی A21s هم مجهز به آخرین سیستم عامل دنیا یعنی اندروید 10 بوده و پردازنده ی 8 هسته‌ای این گوشی باعث شده این گوشی از پس تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین بربیاید. سی پی یو  Octa-core گلکسی A21s باعث کاهش مصرف انرژی موبایل می‌شود و همچنین GPU  آن Mali-G52 است که باعث استفاده حداکثری از تمام ظرفیت پردازنده  آن شده است. با وجود چنین پردازنده و تراشه‌ی قدرتمندی شاهد هیچ گونه لگ و یا داغ کردن در این گوشی نخواهیم بود.

گوشی گلکسی A21s با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 و 6 گیگابایتی به بازار عرضه شده است که با وجود چنین حافظه‌ای هرگز با هشدار عدم فضای خالی مواجه نخواهید شد. همچنین با کمک یک micro SD میتوان حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت ارتقا داد.

 

دوربین چهارگانه برای حرفه‌ ای ها

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم 2 ، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض برای ثبت عکس‌های وسیع‌تر با دیافراگم 2.2 ، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم 2.4 که جزئیات را هرچه دقیق‌تر ثبت می‌کند و دوربین 2 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.4 که دارای سنسور تشخیص عمق تصویر می‌باشد، مجموع دوربین چهارگانه این گوشی خوش قیمت است. همچنین این دوربین‌ها مجهز به فلش LED هستند و از دیگر امکانات دوربین‌ها، عکاسی پاناروما و HDR است.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 در حفره‌ای کوچک در گوشه‌ی صفحه نمایش قرار گرفته و باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه به عدد  قابل قبول 82.8% برسد.

 

گلکسی A21s

گلکسی A21s

 

بیشتر بازی کن، کمتر شارژش کن!

این گوشی دارای باتری قوی 5000 میلی آمپر به همراه شارژر فست شارژ 15 واتی ست که عمر طولانی باتری باعث شده جوابگوی تمام نیازهای شما در طول روز باشد. البته باتری گوشی مانند دیگر گوشی‌های خانواده  سری A سامسونگ قابلیت تعویض ندارد.

 

جمع بندی

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به WIFI  نسخه ی 802.11 a/b/g/n/ac ، بلوتوث نسخه 5.0, A2DP, LE  و GPS و NFC اشاره کرد. قابلیت تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت بسیار دقیق در این گوشی تضمین امنیت بالای آن و قابلیت اتصال به گلکسی واچ و پشتیبانی از برنامه‌هایی نظیر گلکسی فیت از دیگر امکانات منحصر به فرد گلکسی A21s است. این گوشی در چهار رنگ  آبی، مشکی، سفید و قرمز به بازار عرضه شده است.

 

گلکسی A21s

گلکسی A21s

 

ممنون که تا انتها این مقاله با ماریاتل بودید. شما عزیزان برای خرید ایمن و ارزان گوشی موبایل و تلفن همراه می‌توانید از طریق سایت رسمی ماریاتل اقدام کنید. اگر شما تجربه استفاده از این گوشی را دارید، خوشحال میشیم در قسمت کامنت این مقاله با ما به اشتراک بذارید.

 

 

اینستاگرام ماریاتل

 

منبع : ماریاتل





:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی A21s ، گلکسی , سامسونگ گلکسی , ماریاتل , وارد کننده گوشی همراه , اخبار روز , اخبار روز تکنولوژِ ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: